en bra helg hemma i Mora


Riktigt nöjd är jag såklart. Mora, home sweet home. Låg sjuk onsdag - fredag men gick ut ändå igår, lördag. Men med trevligt sällskap klarar man det mesta :)



Gick ut med gänget i lördags trots att jag var sjuk, sjukt roligt och jag ångrar inte en enda sekund.
Först var jag, Ida, Jossa och Jessie hemma hos Ida. Sen gick vi till Carro, Idas granne och sen drog vi hem till Hinders. Kvällen fortsatte på Wasa och KUL var det.
Inget fel på Wasa alls om man frågar mig, hemmafester är roligast, men trots allt så hänger ALLA på Wasa, så why not ? ^^

Är på Campus nu i solskenet. Blå himmel och sol är vad som gäller här.
Nu - fixa infr morgondagens redovisning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0