How to make it in America

Skit bra serie som måste ses. Sett första säsongen igår med storasyrran.. måste se meer!
Längesen jag hade sån bakisdag som igår alltså. Pizza, chips, popcorn, LOKA, CocaCola och gud vet allt.

Men det var behövligt!


Helgen gick himla snabbt. I fredags jobbade jag nästan hela dagen men det var ju lika bra.
I lördags var jag med Agge, Anna, Camilla och Elin.
Klockan tolv gjorde jag en liten tatuering bakom öra. Sen åkte vi runt och kikade lite eftersom det var Skoterns dag. Åt en korv och åkte sen hem till Agge och sov middag.

Vid fem började vi dricka lite och åkte sen ut med min morbror till Gesunda på förfest.
Trevligt var det.

Sen blev det MoraParken och det var super trevligt, men hade kunnat vara roligare.
Tyvärr.



Söndagen bestod av konstant soffläge med How to make it in America.


...

Idag, måndag, är början på min sista vecka av LIA 1.
Jag har lärt mig så mycket och har haft roligt. Det är även såklart skönt att "arbeta" mer seriöst inom reseyrket, på hemmaplan. Just nu. Faktiskt.

Runt elva hämtar mamma, morfar och storasyrran upp mig på stan. Det är urnsättning. It never ends, eller hur?
Suck.. men det kommer gå bra tror jag.


Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0