Kul utgång med tidig hemgång.. tyvärr

Ganska hektisk dag för mig igår.

Jobbade natt och gick aldrig och la mig. Åkte till Agge efter tio för att dra med henne till systemet. Sen gick vi runt där lite. Jag köpte ett par skor och ett par strumpbyxor till kvällen.
Sen åkte jag hem för att dra ner en gång till med syster och Mellie.
Jag sminkade mig och klädde på mig inför fest hemma. Efter det var jag, mamma och syster bort till morfar för att fira farsdag. Vi firade igår fastän det är idag, för att jag åker iväg snart och aa.. det passade bättre för oss.
Åkte direkt till Agge efter det.
Blev dock sena till Agge men jag och Melina for dit och hjälpte lite iaf:)

Middagen var mysig och det var hemskt trevligt. Jag mådde dock inte så bra eftersom jag varit vaken i över 24 timmar så tyvärr blev det en titid kväll för mig. Kände att jag inte hade ork till att åka till Rättvik eller gå på krogen så.. kastade in handduken för tidigt tycker jag men ..

Ringde därför goa Jones som kom och hämtade mig :)
(han hade anmält sig frivillig till att köra hem mig. Snällt!)



Min buss går mot Stockholm idag kl 11:30. Shit vad jag skulle behöva sova ikapp 3 dygn i streck.

Men jag och Agge träffas igen den 27:e för då ska vi till "The Studio" i Stockholm och fota lite:) super skoj!


Men aa.. tråkigt att jag var hemma tidigt igår.

Mellie har alla foton från kvällen så får sno några av henne later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0