kvälls fix










(Vet att bilderna är skitsuddiga.. knäppte lite snabbt)

Nere i centrum köpte jag faktiskt "Hårkontroll" som jag verkligen behöver och tänkt köpa länge.. från Hälsokost. Gör att håret växer mycket + stabiliserar hår & naglar. Blev tipsad från en tjej i klassen!

Örhängena är från Åhléns.
Blev speciellt kär i ringarna .. också från Åhléns.

Skjortan är superfin! Från H&M.. spets på skulderbladen, syns dåligt dock. Kort fram och lång bak. Inte så stor som den ser ut på bilderna
Ska ha den på mig imorgon till svarta pumps och mina skinnshorts när jag och Agge ska fota.
Vi ska ha med oss 3 olika klädalternativ och det är då ett av dom. Tror det kommer bli bra.. åtminstonde bekvämt!
Kommer bli såå kul!

Imorgon börjar jag äta hårkuren och hoppas på att den är så bra som jag hört ..
Blir en lugn kväll. Stockholm imorgon runt 9.00..


Fierza färgade ögonbrynen på mig nyss. Första gången någonsin för mig .. det blev bra:)
.. nu måla naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0