marknadsföring

De följande två veckorna kommer bestå av marknadsföring med Lotta Nöjd.
Kan inte förstå hur man kan vara så seg. Mina ögon gär inte att hålla uppe och min kropp är så trött.

Hela första dagen ( igår ) gick vi igenom våra LIA-platser och även fast vi inte gör något ansträngande så är det ändå så mycket att ta in. Att gå från LIA till skolbänken är faktiskt en drastisk skillnad i arbete. Från att vara kreativ, självständig och påhittid till att bara lyssna och ta in ny informatin samt anteckna, det är faktiskt stor skillnad.

Men jag älskar skolan och klassen så det kommer gå som på räls bara man kommit tillbaka in i det.
16 december åker jag hem igen på jullov så ni kan tro att denna temin kommer gå snabbt ! Den har nyss börjat - och är snart slut ?! Vårterminen kommer rusa iväg tror jag, hoppas jag. Det är inte långt kvar !



Nu lunch till Americas Next Top Model.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0