Martin & Martina

Grattis alla Martin och Martina ! Vi har namnsdag idag :)




Sitter på sängen med en kopp kaffe.

Idag kommer Fierza ! Ska gå och möta henne vid flygis ikväll :)

Seg idag.. det är massa snö utanför. Så vi har i alla fall någonting som lyser upp lite.


Blir lite trött faktiskt.
Folk måste tycka att jag är någon idiot som inte vill gå tillbaka men är det så enkelt då?
Jag tyckte att jag gav allt. Visade mina känslor och var normal liksom.. men inte vet jag då. Det blev inge bra ändå och varför man inte förstår min "version" vet jag inte. Det kanske folk gör, på ett sätt, men det tvivlar jag på med tanke på att du visar allting öppet jämfört med mig.

Skriver ut dina känslor. Tycker det verkar som om du varit världens ängel hela tiden men det vet jag att du inte har. De får se en helt annan sida.

Inte vet jag. Gör hur ni vill.

Jag orkar inte skriva ut vad jag känner mer än här.

Känner mig faktiskt besviken och det är inte enkelt att bara gå tillbaka bara sådär. Känner mig lite lurad på nå vis. Känslorna är inte desamma fastän det inte varade så länge. Man började ju tvivla när saker inte va som de skulle.


Jag vill vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0