Paul Forsblom

Jag älskar min morfar :)

Åkte till honom igår och hjälpte honom att installera nå program på datorn. Jag skerv även ut nå som jag ska ha med mig till skolan på måndag då vi ska utvärdera våran LIA.

Han visade även mig sitt nya dragspel som han hade köpt på Tradera! Så söt han är :) 1900:- bara och han tyckte det var som hittat naturligtvis.
Morfar spelade en liten visa för mig och man kan tydligt se glöden i hans ögon .. det var en härlig och sorglig känsla.. han är ju så ensam numera.


Visade mig också lyktan han köpt till mormors gravplats. Han hämtar mig efter jobbet så jag ska följa med honom och fixa till det lite .. så han slipper göra det ensam.


Vad gör man ? Livet kommer och går som det alltid gjort. Ingenting man kan stoppa oavsett hur mycket man än vill. Oavsett hur mycket man skulle kunna ge för att både spola tillbaka och även stanna tiden..
I största allmänhet så .. tiden läker sår. Oftast


My wounds wont seem to heel
My pain is just to real
There's just to much that time can not erase


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0