prosit.. ?

Kan jag sluta nysa? Som jag vore satt på repeat för fan.. suck
Tro på fan att jag börjar bli sjuk. Men jag har inte tid med det så jag ignorerar.. haha idiot


Vi gick till Ica i snövädret. Det är så vackert här. Sommaren och vintern i Norrtälje är något som bör upplevas.

Fierza lagade maten som vanligt och jag diskade. haha.. teamwork.


Sitter här och snörvlar. Hur mycket jag är snyter mig så slutar det aldrig. Fan för det..

Tro det eller ej men jag ska vila lite. Helt snurrig. Man ska passa på när man kan .. vi är som sagt lediga nu för resten av veckan. Nästa vecka går vi bara måndag och tisdag, resten är självstudiedagar. Skönt.

Har i alla fall pluggat på läxan som är till tisdag, snart klar. Även skrivit på mitt CV.. nu börjar det bli bra.


Ska möjligen på ett litet möte nästa vecka också.. inför LIA 2. Kan inte göra annat än hålla tummarna ..

My time is rock´n right now, I hope


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0