Stuff to do



Haha, men tja!

Uppe med tuppen eller vad man säger. Inte riktigt, men föör tidigt i alla fall.
Kom på att jag lär ju fan boka in mig på Masexpressen för att ens kunne komma någonvart. Så, nu var det ordnat och jag lämnar Mora runt 11:30. Kommer vara på Campus runt 18:00. Tar faktiskt 5.5 timme med alla dessa på- och avstigningar med buss och tunnelbana och mer buss så..
Men jag blir bara borta en vecka. Kommer hem igen nästa fredag för att jobba och fira Agge som fyller 20 på lördag:)

Nu ska jag väl försöka packa snart också. Men först blir det en morgonpromenad, en banan och kaffe.


Btw! Vi spelade spel igår hos Helene. Jag syrran och nå fler. Super kul, tror jag inte skrattat så mycket på.. aa jag vet inte hur länge!

Sen förresten, igen.. så hittade jag en jätte snygg jacka och en mössa på Curb igår med Agge. Så Tina är nu skitglad, och skitpank. Men vad gör man ?


Min nya klänning från Nelly. Superskön och supersnygg.
Hade den på MoraParken förra helgen.


- nej packa nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0