14 oktober

Det är torsdag och dagarna rusar iväg.. bara ca 3 veckor kvar och då är jag tillbaka i Norrtälje igen för att studera.
Kommer självklart hem på helger så ändå är ni inte av med mig! muha


Ida Länsmans gav mig en spark i rova idag och fick mig att göra det jag tänkt göra ett tag.
Fick tid 30 oktober klockan 12:00. Så nu finns ingen återvändo.. typ.





Var ute i ca 15 minuter på lunchen.. höll på att blåsa iväg.
Promenera till Agge efter jobbet för att ta en långpromenad.
Överger MoraHälsans gym idag.


Hur fan ska det här sluta?

Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( ...vill att det ska sluta bra..

2010-10-14 @ 14:07:36
Postat av: idu

braaaaa tinu! PEPP! :D

2010-10-14 @ 14:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0