a walk in the rain

Gått en långpromenad i regnet med dessa två bus-fior!

Massa gott skratt så nu är mitt liv förlängt en bra bit fram. haha. pöss på er



Sitter på msn för en gångs skull och gissa vem jag pratar med:) .. ?

Emma Söderberg!! Jag har saknat dig massa!
Fick bara lov att säga det.


Jag håller på att klura kring min sista LIA.. kanske har napp. Måste börja ringa runt lite nu bara. Har fått telefonnummer.. vi får se vad som händer, men just nu ser det ut att bli Sverige, tyvärr.
Men utlandet ska jag till snart. Tro mig!


Längtar till helg.
Imorgon efter jobbet ska jag gå på nattpasset klockan elva så, schysst fredag va ? yeye
Busy woman ?
Hinner iaf se idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0