Bad hairday ?

Tränade igår som ni vet.. och Agge var så snäll. Hon kom och hämtade mig! Hon gav mig samtidigt sina skor som jag ska köpa, träningsskor. Betalade henne och körde hem mig. Snällt! Super!
Stod på Cross-trainern i 45 sen tränade mage + armar. Skönt kan jag lova. Same today tror jag :)

Ska dit direkt efter jobbet idag igen men har bil idag så nu slipper Agge köra mig. mihi!

Var helt slut när jag klev innanför dörren. Käkade lite och vilade på soffan.. sen blev det duschen och sängen direkt. Vaknade imorse och guud vad jag ville ligga kvar ?!! Förbannade väckarklocka.. den ringer alltid när man sover som skönast.. !

Tur att jag blåste håret innan ja la mig i sängen.. inte för att mitt hår ändå är så vackert men det kunde varit värre .. man ska duscha PÅ MORGONEN, inte kvällen före.. ett tips.


Tog med mig en bok idag. Ska läsa på lunchen tänkte jag.. orkar inte gå ut i kylan.
Ha en bra dag så hörs vi !



Faith.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0