God morning.. sunshine ?

Nej, inge sunshine idag.. det är höst nu. brrrr!

Jag lunchade med Agge igår. Sen när jag slutade jobbet runt 17:00 så gick jag runt på stan i blåsten .. tänkte gå till gymmet tidigare, innan spinningen 19:00 men .. äh vafan jag gick till Agge istället. Vi tog sällskap sen från henne till Mora Hälsan igen .. så det blev istället en liten promenad i höstvädret.
Blev lite sena till spinningen så det blev snarare en powerwalk, inte promenad.. hah

Spinningen va jobbig tycker jag. Lagomt jobbigt. Men jag är nog faktiskt sjukare idag. + mensvärk ? Tummen upp på det.
Men jag är inte bitter, idag efter jobbet blir det MRL med Agge. Kör hårt :)

We can do this, YES WE CAN.

Ork ?

- miihi i helgen blir det vin med tjejerna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0