Have you ever seen the rain?

.. det regnar och regnar.
Höstväder är väl så I guess.


Har inte mycket alls att säga idag..
Jag känner mig tom, tommare än förr.



.. typiskt mig. Var tog lyckan vägen ? .. jag ställer mig den frågan, fastän jag egentligen vet svaret.

Har mailat ännu en resebyrå idag. Hoppas på svar. Får jag ett "ja" så tar jag det, och då  hamnar jag någonstans i Sverige. Mina Miami och Hawaii planer sprack som ni vet. Hawaii-utbildningen va för dyr. 150 000 SEK, ca.. / år. Utbildningen va på 2 år. Säger ju sig själv. Not worth it. Miami resan va bokad och klar, men var inget bra företag tydligen..

Jag ska resa sen ändå.


Tom, var det.. ja, verkligen. Väntar på något, men vad vet jag inte. Framtiden kanske..

Have you ever seen the rain - John Fogerty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0