Kanelbullens dag




Vi säger "grattis" till bullarna och tar en kaffe här på jobbet.


Lite tråkigt att blogga på arbetstid för jag kan inte lägga in nå bilder från min dator då .. tråkigt tråkigt

Efter jobbet blir det gym och sen hem för att sova i min sköna nybäddade säng!

..

Livet känns en aning i obalans just nu. Jag känner irritationen spridas i kroppen över världens alla saker så ni kan inte tänka er.
Räcker jag inte till? Ser jag förfärlig ut? Är jag elak? Slösar jag pengar? Gör jag bra ifrån mig på jobbet? Är jag slö? Är jag tråkig? Varför är jag så missnöjd? Vart är jag påväg? Kommer jag någonsin få ett eget boende och ett jobb? Kommer jag alltid vara såhär förvirrad? Vad kommer dom här idéerna ifrån ?? Varför är ni så griniga mot mig? Inbillar jag mig? Kommer jag alltid så att stampa på samma ställe? Kommer jag framåt eller går jag bakåt? Är jag okej ?

vi får hoppas att det är tillfälligt
.. 


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0