Linn madeleine forsberg

Fyfan till att vara en charmig lillasyster alltså..

- genomsnäll, har ett jävla temprament, så oskyldig, lite klumpig, ganska vis, kärleksfull, förstående och väldigt logisk.



.. är nyligen hemkommen från jobbet/praktiken och redan har vi haft några intressanta diskussioner.. som t.ex :

Linn tittar på min vinflaska och säger- ".. jag gillar inte alkohol och fulla människor, men om det kommer tjuvar så är det bra att dricka alkohol för då kan man ju spy på tjuvarna när de kommer!"

Lite senare.. "Tina, vill du ha en ballerina? Varför inte ?! Du som äter så mycket jämt. Du älskar ju mat Tina!!"

Jag svarade, "Men Linn, så kan man ju inte säga.. tack??"

Hon svarade: " Va,..men vaddå? Du är ju en sån läcker pingla ändå!! Super snygg! Är du arg på mig nu ?"...
vad får hon allt ifrån?

Ett gott skratt behövs ibland. Speciellt just nu




Blir att åka till Agge bara jag ätit.. får se vart vi tar vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0