Monday morning

Ja, vad ska jag säga om helgen?
Det har varit gråt, glädje, skratt och tjaffs, men sånt är livet eller hur ?

Begravningen va hemskt fin.. och det var en fin dag.

Jag jobbade natt både fredag och lördag och var hos Magnus hela helgen.. jag gymmade lördag och söndag och sov nästan hela lördagen.. så blir det väl när man jobbat.

Jag la bloggen på sidan i helgen. Behövde mest bara vila och sova bort allting.

Jag och Magnus hade riktigt mysigt igår.
Tände ljus, bäddade rent i sängen och la oss framför en film med vindruvor och popcorn. Vi behövde nog det. Eller vad säger du Magnus?

Vi sov hos mig inatt .. trots att det är tjaffsigt hemma så är det skönt ibland.
Tjaffs igen imorse, jag orkar inte kläcka ur mig någon mer kommentar. De får tycka va de vill

God morgon


Kommentarer
Postat av: ÄLSKLINGEN!

Ja älskling! det behövde vi verkligen! =) Älskar dig!

2010-10-07 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0