Night night

 

Kom precis hem från en föreställning på S:t Mikaelsskolan.. tänk att vi gick ut för två år sen ?! what??

Jag, Linn och Jossa åkte dit. Föreställningen höll på mellan 19.00-20.00.. skit kul att se när det nu var så längesen.
.. och de har gjort såå fint i Aulan?! Större scen och grejer.. jätte fint!

Usch .. jag saknar ESDN06, jag saknar lärarna, jag saknar lektionerna.. jag saknar att svettas varje dag och gå runt i mjukiskläder. Haha.. fyfan jag saknar allt!

Dansen lämnar aldrig min kropp och själ trots att jag inte tränar på samma sätt inom det längre. Det är en livsstil.

Och jag minns att jag grät så mycket av glädje när jag fick stipendiet. Det var pricken över i. Ett skönt slut på en härlig resa ..


The lights are out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0