sick and tired

Hade talat om för dig innan jag skrev det på facebook ( att jag ville vara singel ). Men först då ville du lyssna. Varför tar du mig inte på allvar ? Jag vet!! Du säger att du gör det, men det känns inte.

Vi har nyss snackat, mellan fyra ögon som du ville, men jag gillar inte det.. det känns otryggt och lite osäkert. Du förstår ju inte, känns som om du gör din egen sanning av allting. Hur kan du tro att jag tänker gå och ligga med någon/sova med någon nu? Tror du jag vill det ? Vem tror du att jag är egentligen ? Känner du mig ens ?


Jag blir så jävla trött. Inte konstigt att du inte klarade av dina "tankar" som du hade.. jag vet bara att jag inte klarar av det här.

Och jag sa inte idag att jag aldrig mer kommer vilja men jag sa att: som det känns nu så finns det ingen andra chans.. jag är inte redo för det., jag är trött på detta och vad som händer sen vet ju ingen. - men än en gång gör du om det jag säger så det låter hundra gånger hårdare.

Nej men att dina nära inte förstår varför jag inte går med på "en andra chans" är ju ganska självklart:

De vet inte vad jag känt eller vart med om, de vet inte vad jag har för syn på detta. Men dom kan ju få vara med dig och se, så kanske de börjar förstå att jag har inte kommit på saker och överdrivt. Om dom tycker att det verkar så jävla lätt och roligt så sure, go for it. 

Jag kan inte förklara.. jag tycker bara att allt är så jävla synd. Och trött är jag.

-jobba i natt, hörs då, hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0