Söndagsångest?

Äh, nej då.
Jag hade en tung men rolig natt inatt.. som ni vet så jobbade jag ju. Så det har alltså inget med att göra att jag är bakfull eller nå sånt.
Det är bara det att dagarna går så.. (/#&!=/#?=½)#/&½()%¤ fort!


Fick roligt besök inatt av bland annat en van fylld med några vänner som t.ex Gomba, Rick, JimmyG, Karlsson och flera.. haha sjukare människor får man leta efter. Anna Frost kom och sa hej och köpte käk, Ida Länsmans och Rombin kom och käkade ... räkmacka och bl.a korvbröd med ketchup, senap och ... salt??

Många andra kom också upp, som t.ex mitt sista besök av en annan van som ville ha 20 korvar.. en halvtimme innan jag skulle få sluta!! .. lagomt kul innan man ska hem och sussa. Men vad gör man inte ? .. bara å börja langa det.



Jag vaknade halv ett första gången idag. Tog mitt täcke och en skön kudde och la mig i soffan bredvid lillasyrran som inte var allt för glad på mig när jag bredde ut mig breve na.. men men.
Sov vidare och vaknade efter fem och .. det där med träning idag är nog inget vi ens ska diskutera. Jag tar det imöra, alright.


Har bokat in mig på MRL på både tisdag och torsdag.. + pulsspinn på onsdag. Helgen = död ?  .. det återstår att se.
Gäller att hålla igång.



3 veckor kvar på Resecity. Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0