Tina

Det här är för tungt för mig. Mer komplicerat än jag önskat.. jag kämpade tycket jag men .. jag pallar inte det här.
Och ja det är synd även det.. för hade jag inte brytt mig om allting så hade jag kanske orkat längre men ..



jag tror jag måste spy snart. min hjärna sprängs.. kom kropp är spänd och jag har kramp.







jag tar åt mig och känner mig elak. att du är besviken på mig är egentligen inget jag förstår men om du vill vara det så var det..



jag vill inte mer. jag vill bara sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ber om ursäkt för allt jag har gjort, har sagg att jag förstår att du ville göra slut. förlåt, jag är inte besviken på dig! Mår så dåligt för att jag vet att du mår dåligt! Jag har faktiakt lyssnat på dig hela tiden, men aldrig insett förrän det var försent!

2010-10-17 @ 10:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0