vaknat på fel sida ?

Lillsyrran har visst en riktigt kass dag idag. Well well. Det blir nog bra sen !
Man kan väl inte vakna bättre än att ens yngsta storasyrra far in i rummet i underkläder och ropar:
- God moooorgooon kära syster! Idag ska du på Halloween fest och Snooz på skolan! Kul va ?!

haha.. jo det finns nog bättre sätt att vakna på.

En annan här är skit nöjd över sin insats på praktiken. Tror inte det finns nå som jag kunnat göra bättre, egentligen. Det är prick en vecka kvar nu.. och sista dagen ( fredag ) slutar jag 14:00. Dagen före Alla Helgona Afton så då stänger vi tidigare.

Så, idag äre visst fredag. (ÄNTLIGEN) Vilket innebär för mig: systemet, idol och nattjobb. Yeye, imöra festar jag ikapp er!

Till Jerker 12:00 också.

Pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0