White Wine

Min statistik har ökat ganska kraftigt, allti kul att folk läser!













Blev en utekväll med bästa Agge igår. En flaska vin och någon öl som man fick. Tack för det. Vinet fick jag av "Jonte" som jag brukar ring aoch väcka på Moraklockan när jag jobbar natt ibland. Så han var snäll och gav mig den som tack. Alltid kul! Uppskattas.

 

Blev först hos Björn igår, sen åkte vi på en fest och gick sedan vidare till ett sista ställe. Kul att slippa sitta hemma och ruttna. Jobbar inatt även så, vi tog kvällen i akt.
Lars Winnerbäck, Eva Eastwood, HardcoreSuperstar, Katy Perry, Kenta, Volbeat och många andra band spelades under kvällen.



Tankar och idéer släpper snabbt när man umgås med roliga filurer och spelar bra musik.
- tummen upp på det.




Nu ska jag och mamma åka och kasta skräp och sen åker jag till Agge innan gymmet en sväng. Jobbar inatt, kom och ät en korv vettja


Peace.


Kommentarer
Postat av: jossa

Alltid kul att läsa dina tankar Tina ;)

2010-10-16 @ 13:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0