words.

Jag är tom på ord. Har ingenting att säga. Sitter på jobber och ser dubbelt med magen som krampar och känns som om min skalle kommer sprängas i tusentals bitar.

Jag vet inte vad jag ska göra ? Mår inte bra av att vara utan dig såklart, men det är inte heller roligt att det är sådär.
"Roligt och roligt", livet är inte alltid roligt. Men jag orkar inte hålla på och tjaffsa, försäkra om att jag är såhär och inte på något annat sätt, säga ifrån och förklara, förklara och förklara. Det är tungt nu.. och tydligen så är det "upp till mig", som vanligt. Har varit i denna sits förr och det blir alltid " upp till mig ". Less, ledsen och lite besviken faktiskt.


Jag kan inte förstå varför jag alltid måste säga "..okej, vi testar igen." "Det är lugnt." "Det gör inget."

Faktum är att det gör något. Det gör ont i mig. Det gör mig ledsen att hålla på och försöka och försöka. Vi har inte varit "vi" länge. Jag vet det. Och många tycker säkert att "vafan, varför vill hon inte mer? Ni har ju inte varit tillsammans länge.. vill hon verkligen så blir det ni igen". Ja men gör det ni då om det är så lätt.

Jag är inte intresserad av att tjaffsa.. varför är det så svårt att visa värme?


Alla människor gör misstag, varje dag. Man glömmer och förlåter, helt klart. Vissa saker är bara skitgrejer.
Jag är inte dum i huvudet. Jag vet det lika mycket som alla ni andra.



Det är bara det att jag är helt slut..
// lost


Kommentarer
Postat av: Magnus

:'( ... Helvete älskling! Det är inte lätt, men jag vet att det går!

2010-10-12 @ 13:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0