29 september - mardröm?

.. tro det eller ej men igår fick bli min officiella "vilodag", för denna veckan.
Jag orkade inte åka till gymmet. Efter Idol så somnade jag på soffan sen kröp jag till sängen och somnade tillslut där. Jag är ändå himla nöjd över hur mycket jag börjat komma igång med träningen :)
Idag blir det att hämta Linn på fritis, sen åka hem, ta en frukt och byta om för att sen åka och träna på gymmet med Agge. Jag ska gymma och pulsspinna. Så kul !

Drömde en mardröm inatt om insekter.. och jag blev biten i troskanten så att jag svällde upp runt bettet och blev bedövad.. skit skummt. Det föll ner insekter från himlen och jag hade bara trosor och tröja så jag fick en i knät. Stora intekter, stora som fan.. Skit läskigt. ÄCKLIGT

// over and out

- the sun is shining, and so do you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0