a walk among the trees

.. kom precis in från en långpromenad.
Tog 1h och 40 min.. den kändes alldeles för kort dock. Och min ipod dog efter bara 20 min, kul ? nej.
Men smart som jag är så löste jag det på ett perfekt sätt(la mobilen i luvan på västen och spelade musik i den istället)..
Ibland tackar man sin mamma för att vi bor i en by och inte i en storstad alltså. Fan så skönt det är att lätta tankarna ute i skogen, för sig själv. Vill jag till en storstad så åker jag dit.


Idag på "jobbet" så gjorde jag min första bokning, öga-mot-öga, med en kund. Det var ett par som skulle kryssa till Helsingfors med SiljaLine. Super spännande, fick ringa och boka hytt och dona.. det var jätte roligt.
Har bokat mycket tidigare men då har det varit via fax och dator, och lite telefon.




Gudstjänst på söndag för alla som nyligen gått bort i Mora..
Jag kommer att närvara med familj.. och det känns inte bra


Rest in peace, take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0