Attans .. hah


Testade två ursnygga jackor på lunchen.. Jofama by Kenza jackan är ju bra snygg, men inte så sugen på att lägga ut 1995:- .. den andra va en VILA-jacka på Kompis för 1199:- ..
Den från VILA va ju så snygg och söt. Randig, vit och brun, med en stor luva och lite ballong-formad.. det kliar i mina fingrar vet ni va? USCH för mig

.. vi får se om jag kan hålla mig eller ej.
Jag är ju ännu en fattig student.. vilket är lite drygt.



Det pirrar i min mage.
Jag känner mig förväntans full och full av energi.
Men jag är inte på bra humör.. skumt
Det är som om jag väntar på något som ska ske, något jag ser fram emot.
Men vad?

Hur som helst slutar jag om 2 timmar och efter det ska jag träna.
Det ser jag fram emot.

.. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0