Den vita jackan från Vila

Den vit/brun-randiga jackan från Vila blev undanlagd idag till på måndag.. av en viss, mig!
- bild kommer sen :)




Efter lunchen har jag haft en stor klump i magen.

Ja, jag vill åka till Miami
Ja, jag vet att det kanske inte är så mycket jag kommer lära mig, men det är en erfarenhet
Ja, jag tycker att det ska bli roligt
Jo, jag älskar dig och jag kommer vara densamma när jag kommer hem, SJÄLVKLART?!
Nej, jag vill inte åka bara för att slippa dig
Nej, jag vill inte åka någon annan stans
Nej, jag kommer inte vara med andra
Ja, det är läskigt att åka ensam, men det kommer också göra mig starkare
Ja, jag är skitnervös

Nej, jag skämms inte för att jag ska åka
Ja, jag tror det kommer bli roligt


Kommentarer
Postat av: Johan

Kör hårt! Du kommer ha skitkul på resan :D

2010-10-04 @ 10:07:25
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0