Ett steg i rätt riktning










Med tanke på vad som hänt i mitt liv den senaste tiden så kanske man ska börja ignorera den inre känslan och istället fokusera på vad man bör göra. Alltså fokusera, koncentrera sig, på det man gör så inte även det går åt pipsvängen.

Life sucks sometimes, but just ignore it and keep walking




Jag köpte månadskort med tillgång till gymmet på MoraHälsan igår.
Ett steg i rätt riktning?

Åkte hem och bytte om.. fick vänta ett bra tag på att mamma skulle komma hem med bilen så det blev ganska sent.. tränade från 21:20 - 22:20.
Sov ganska gott i natt må jag säga.

Idag blir det gym kl18, sen pulsspinn 19:00-20:00.
See you there

Det var ju skapligt kallt i huset när jag vaknade.. frost inatt.

Tog en lång och varm dusch innan jag åkte till jobbet. Brukar vanligtvis inte orka att duscha länge, tycker det är drygt, men på hösten/vintern är det underbart!

Det kliar i fingrarna btw.. jag längtar sååå tills plugget är slutfört.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0