... härliga fredag?

Det är fredag och det regnar.
Jag är på Resecity som vanligt till 17:00 innan jag får gå hem på "helg"..
Och vilken helg sen ?
- det regnar
- jobbar natt inatt
- jobbar natt imorgon natt
- jag är snorig
- jag vill hem till Magnus och vila
- jag hinner inte träna idag så jag tar ut min vilodag idag.

Men visst är det ändå skönt att det är helg.. men antingen ska det vara massa snö, eller så ska det vara 30 grader varmt.. haha, om jag fick bestämma. Regnet är visserligen mysigt, men det är mysigast när man sitter inne under en filt, framför en bra film med ett riktigt mysigt sällskap.

Tror inte min klänning från Nelly hinner komma idag .. tyvärr. Då kommer den på måndag.. ska ändå inte ut just i helgen.

Jag tränade en timme igår efter jobbet. Super skönt! Sen kom bästa Magnus och hämtade mig, jag stretchade hos honom och duschade. Bra tina!
Ska verkligen hålla i detta nu. Men som Magnus alltid säger: "du ska ta det lugnt i början och inte ta ut dit för tidigt.." Jag vet. Nästa vecka blir det gym och även pulsspinning på onsdag & afrodance på torsdag. köra hårt är vad som gäller.
Som sagt vilar jag idag.. men blir promenad och gym lördag & söndag.

Nästa fredag, om exakt en vecka, är det begravning.. precis när man "glömt" så påminns man..




That´s my life


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dina ord vännen, det värmer <3

Känns bra att vi vet vart vi har varandra även om vi inte träffas lika mycket som i vintras !

Men känns ändå som att det är dags för oss att ses och pratas ut lite, bara du och jag.



Jag är sjukt glad för din skull.

Du ska inte tveka en enda gång på att åka till Miami.

Tänk så mycket du kommer utvecklas !

Tänk så mycket du kommer få vara med om.

Vi ska passa på medans vi är unga och kan.

Resten kan vi ta sen.



Puss kram

2010-09-24 @ 12:41:27
URL: http://annafrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0