I guess.

Tiden läker inte alla sår .. men många, förhoppningsvis.


Mycket som har skett den senaste tiden.
Det gör ont för varje timme som går. Ska inte säga att det gör ondare. Tror inte jag nått en mer svidande känsla ,.. det svider än och kommer göra det ett tag till och det är något som man bör acceptera. I guess.

Jag känner inte efter. Tro det eller ej men det är inget jag gör längre, men ni som känner mig vet att jag brukat göra det.
Inget jag orkat med sen en tid tillbaka. Det är faktiskt snarare min kropp som påminner mig om vad som skett, för jag glömmer tidvis, men det onda kommer tillbaka med jämna mellanrum.. och då minns man varför..
Jag vill glömma dock.. för min egen skull.
.. men hur gör man? Har aldrig mått såhär tidigare. En helt främmande känsla.. sorg.


Jag beställde denna idag. Ska bära den med svart kavaj och svarta strumpbyxor/leggins, med svarta ankelskor på begravningen.
Jag längtar inte dit. Känns inte bra att klä upp sig inför den dagen, men är respektlöst att inte göra det antar jag.

Jag köpte även dessa idag:


De ser inte riktigt ut såhär, dessa är från DinSko. Mina är från Eliassons skor, här i Mora. Skaftet är lite längre, annars är de i princip identiska.
Köpte även leggins på Stil, och en grå lång sticktröja från Rut m.fl.


Det är som en lättnad att köpa något när man mår dåligt, konstigt ?
Jag slösar inte, jag köper bara något, för ofta. Antar jag.. *ler lite




Det gick bra på Resecity idag. Det är skönt att ha mycket att göra.
Jag har bokat hela dagen. Fakturerat och postat till Landstinget, Rättviks kommun och Mora kommun, bland annat.
Bokade HP08a och HP08b's studieresa till Stockholm tur och retur också.
Lite klurigt att få med alla på samma bokning, fick göra en utresa och en hemresa.. och faktureringen var lite klurig den med. Inte så lätt som man kan tro..
Så ni kan ju åka och tänka på mig, haha.. jag gjorde den med omsorg! Varsågoda..

Det är ett hemskt roligt och trevlig yrke jag valt. Jag ångrar mig inte en sekund.


Nu vill jag bara ha ett jobb och en lägenhet. Jag vill ta ett steg fram i livet.
Vill ha något att pyssla med..

My time is coming soon, I know..



Over and out,
- rest in peace mommo.. <3


Kommentarer
Postat av: Fierza

älskling vad har hänt? kom in på msn så vi kan prata om du vill! saknar dig!!!

2010-09-15 @ 17:03:42
URL: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0