Jag mår bra

Det är en regnig lördag men jag mår bra.

Jag jobbade i natt och kunde faktiskt sova ungefär 1/3 av tiden .. men schh..

Min klänning hade t.o.n kommit i torsdags. Tro det eller ej. Den satt faktiskt bra, men allt sitter ju bättre när man tränat ännu mera.. så vi väntar lite med den .. hah



Jag mår bra idag.. har sovit i Magnus soffa hela förmiddagen. Vaknade nyss.. han ska ner med far sin på stan och leta tv.. jag åker och tränar så länge. Och JA, jag jobbar inatt med.. jippi ?? /!Q#&/!¤)U!¤


...

Jag vill ha massa saker.. fan att man ska behöva vänta så jävla länge hela tiden.
Jag vill ha mitt eget, förstår ni vad jag menar?

Mitt eget jobb, min egen lägenhet, mitt EGET boende med MINA regler efter MIN ork.
Låter fantastiskt va?
Vet att jag är ganska bortskämd ändå.. lånar mammas bil och bor hemma utan att betala, men det är så mycket mer dolt under den ytan..


- måste bara tillägga några sista ord att jag uppskattar mina vänner så himla mycket. Utan vänner är man ingenting, så är det bara. Goda råd och leenden behöver alla. Komplimanger behöver alla.

Ge och ta.
Det gör jag,
och det känns underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0