Jävlar..

Haha, det var ett tag sen man orkade skriva någe här.


Ni har missat en del.



Livet rullar men just nu är det motgångar som tar över.
Människan är inte odödlig, en sanning som måste accepteras hur mycket man än hatar det.. I guess.



 

Glad att jag är nära familjen just nu och att jag inte befinner mig på annan ort.
Magnus och jag har det hur bra som helst i alla fall. Det är tur att man har honom. Inte tur att jag har "någon" utan tur att jag har "honom,- Nils Magnus Persson", ingen annan. Får inte misstolkas, viktigt.
Han har varit med hela denna katastrofala helg och har inte klagat ett dugg. Varit med mig och jobbat i natt också, han ville inte lämna mig ensam.. <3

Jag är glad att jag har dig, hjärtat.




 

Jag återkommer när jag orkar yttra mig om något igen.
Hur som helst så praktiserar jag nu på Resecity och har ett år kvar i skolan.
Jag längtar till skolan slutar och jag kan kalla mig Internationell Resekonsult så jag kan skaffa mig ett jobb, en lägenhet och ett "liv" liksom..

 



Over and Out <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där är den jag är!

2010-10-12 @ 16:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0