Linn vs. Mamma









Jag ligger i soffan och tittat med hundögon på Linn och säger: men snälla Linn.. du är ju så sööt. Kan inte du killa mig på armen? Snääälla?

Linn tittar på mig, flinar lite men suckar sen och ropar: MAMMA! DU får killa Tina.. jag vill inte

Mamma fipplar med massa grejer i köket, skrattar och ropar: ÄH! Orka, Tina kan killa sig själv!! I RÖVEN.. HAHAHA

Linn suckar och man ser hur besvärad hon ser ut.
Hon ropar: men.. äh.. nää mamma...!! Då blir det ju bara massa fläckar...

Jag utbrister: HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

--

Jag skrattar mig till döds ikväll. Vi är inte friska någon av oss. HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Jossa!!

Kul att boka biljett av dig idag ;)

2010-09-28 @ 20:29:34
Postat av: Johan

Haha, är det nått med byn lr? Min familj och speciellt min far har typ lika vrickad humor >.<

2010-09-29 @ 11:31:59
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0