Miami ???????????????????????!


Plötsligt slog jag till av förvirring.

Jag som hade tänkt betala resan imorgon, men ..
Micha som går i min klass och som jag tänkte resa och praktisera tillsammans med fick mig att inse fakta angående LIA på MIA. De som är där nu trivs inte alls bra med sin praktikplats och känner att de slängt bort tid och kunskap.

Är det värt att åka dit och låta sig själv bedömma situationen eller bör man gå på vad man fått höra?
Jag är förvirrad och lite nervös.. Ska jag åka dit ensam och låta mig själv se? Eller bangar jag?

Hade ju dessutom verkligen velat se Miami och allt Florida har att erbjuda. Men man ska ju såklart inte utnyttja LIA-tillfället till att resa. Samtidigt hade jag velat få veta om det vore värt det..

En tjej som tidigare varit dit sa att det var roligt.. så frågan är ..

Hur gör Tina ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0