Monday morning

Kom från Magnus runt 6 imorse.
Har suttit framför datorn och spelat lugn musik.. jätte skönt. Vågade inte gå och lägga mig igen ifall att jag inte skulle vakna mer sen, med tanke på att jag är sjukt trött.

Linn är lika "morgon-pigg" som vanligt antar jag. Det lilla yrvädret. Morgon trött får man väl vara. Hon sitter bakom mig i soffan nu och kollar på Boomerang.. haha.
Aja, jag sitter i mjukisbyxor, sticktröja & håret i en knut.. det enda jag har är mascara.. kan man inte få jobba det? Skönt det skulle vara..

Nej nu ska jag väl göra frukost till Linn innan jag ska klä na inför skolan.
Mamma sover så ..

God morgon på er alla


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-27 @ 07:54:03
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0