Morr´n morr´n

Torsdag morgon och Linnen är fortfarande sjuk.. hon snorar och är alldeles varm.

En annan åker till praktiken igen. Varje dag, måndag - fredag 9 - 17.
Idag kommer Magnus hem också, dock före mig .. men är skönt att veta att han är hemma när jag slutat.
Åker till mamma efter att jag jobbat och lagar fajitas, sen åker vi hem till honom igen.

Jag gick långt igår, som ni vet, och det känns riktigt bra. Regnar idag så vi får se hur jag löser det..


Imorgon får jag förhoppningsvis linnet jag beställde från Nelly.com. Jag hoppas det är bra.. den var jätte fin.

Hemskt trött är jag också, I wanna sleep all day, but only if I could.


Nej, nu måste sista kaffedroppen ner i magen och far sen mot ännu en dag på ReseCity.
- på söndag är det gudstjänst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0