Ont i rumpan, ..

Det känns att man har varit på spinning.. i rumpan kan jag lova! haha, träningsvärk har jag också :)
Det är skönt..

Blir gym idag efter jobbet också. Går raka vägen dit och blir där ett tag..

Hoppas mina kläder från Nelly kommer imöra :) tror dock dom kommer på måndag..

Jag åker ju till MIAMI som ni vet.. min andra praktik blir att spenderas i Florida. Det känns som en utmärkt erfarenhet. Har mailat med min blivande handledare där borta och även med min projekt ledare på skolan och båda tror på mig och det känns bra.. kommer sakna mycket här hemma, speciellt närmaste vännerna och Magnus.. även mamma och mina 2 systrar såklart.
Blir att vara där 14 februari - 6 maj. En bra merit och ett bra minne för livet. Jag och Micha i klassen drar. Kanske Emma också.. great!

Jag är ju en av de yngsta i klassen.. jag har mycket att se, och allt för få meriter på nacken. Jag måste se mera, uppleva mera, för att komma längre.. speciellt inom resebranchen.
Just nu hoppas jag på att få jobba hemma i Mora, men det får framtiden utvisa..

- jag vet, jag bloggar på min arbetsplats. inte okej.. men just nu finns inte mycket att göra.

Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0