sista september - En riktigt bra dag, som skulle kunna bli bättre

Angående gårdagens inlägg: slarvig tofs, rutig skjorta, jeans och svarta boots.

Svar till Johan: Haha jo visst är det så men jag tog på mig det alldeles själv för jag hade brist på jobb att ta tag i .. och dessutom så var det riktigt skönt att klösa tag i problemet. Haaha:) ingen här som haft tid eller ork !



Idag är det torsdag och sista arbetspasset för denna vecka. Går lite tidigare för att jag ska på Afrodance-pass på MoraHälsan, vi får gå tidigare om vi säger till i tid för att det är inkluderat som "friskvård" och för att det är bra för oss som arbetar på kontoret.

Dagen började bra med att vakna upp med träningsvärk. Haha, bra undrar ni ? Ja, för då känner man att man gjort något;) Jag älskar träningsvärk.. så länge man kan gå normalt. hahaha

Tiden går fort och jag har redan hunnit med några bokningar. Jag ska gå ner på Kompis igen på lunchen och snyfta lite över den där fina rutiga jackan jag tittade på igår..
Anna-Carin sa(efter att jag visat en bild på jackan i mobilen):
- Aah men Tina, det ser ju precis ut som en typiskt Tina-Jacka! Den ska du ha! Köp den! Unna dig det.. haha

Jo, tänkte jag. Fast jag unnar ju mig något ganska ofta? Jag har dock letat efter en varm höstjacka, något som jag kan variera med när jag inte orkar ha skinnjacka.. hur som helst så går jag ner på lunchen :)



Just nu försöker jag ta livet med en nypa salt. Och tänker mer och mer på det numera moderna ordspråket:
- "Carpe diem". ("Fånga dagen", för er som inte vet..)
Att liksom ta dagen som den kommer och shit happens.


Att det är begravning imorgon är väl något som, tyvärr, bara bör accepteras. Hur orättvist det än är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0