Sorg, ångest..

Det är söndag..
och jag mår som man brukar på en söndag,- fast lite värre.
Inge jävla joll, fullt allvar faktiskt.


Livet .. ? Döden.. ?

Livet kan få oss att göra mycket dumma saker: göra fel beslut i fel tillfällen eller säga fel saker till fel person och sen ångra sig. Många vet inte va de har förrän de har förlorat det, och många har inte ens något/eller någon att förlora.

Livet är en prövning antar jag, det är menat att man ska leva sitt liv, och gör man misstag som man sen lär utav.. I guess.

Döden är ingenting som jag förstått mig på, men börjar göra mer och mer. vad ska man med döden till ? Varför tar man en själ från jorden? Jag har aldrig stött på "döden" tidigare. Den har drabbat varken mig eller någon i familjen på det viset som nu.
Och jag gillar det såklart inte.

Tycker ni att jag svamlar mycket ? .. jag också. Har mycket i skallen som måste skrivas ut bara.
Gillar du det inte så sluta läs. Så enkelt är det.

Livet är ingenting som jag älskar just nu. Inte döden heller, speciellt inte nu. Har inte behövt bry mig tidigare, men det gör jag nu..
Men det finns en sak/person som jag älskar självklart... Magnus, såklart..
Man ska hålla i de personer man älskar och lära sig av livets stora gåta: älska, glömma och förlåta.
Men inte heller låta det gå till överdrift.. livet är inte lätt att leva och man avgör själv HUR man vill leva den chansen man fått. Vem vet, det kanske är din första och sista chans.

Helgen har, även denna gång, inte varit den bästa. Jag ser inget ljus i tunneln..
Men jag försöker att hålla huvudet högt och inte tappa hoppet helt.

Men att marken ryckts bort under mig, det är fan en sak som är sant. Men förhoppningsvis kommer mark tillbaka sen ..

Man förlorar många,- men samtidigt så vinner man många tillbaka angtar jag..



Livet är ingenting jag förstår mig på, det är för komplicerat för mig.
Hur man än lever så blir allting liksom fel.


Hur lyckas jag ?

Haha, jag tycker inte synd om mig själv, inte det jag säger,.. men saker hade kunnat vara fan så mycket bättre.

- imorgon återgår vi till verkligheten igen.
Lycka till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0