Tvärslocknade på sängen.. först soffan


Sjukt trött igår kväll alltså. Gick en promenad med mamma efter att jag jobbat och gymmat.
Det var kallt först men det var jätte skönt.

Kollade sen på idol och tvärslocknade på soffan..
Gick sen och la mig på sängen och pratade med Magnus i telefonen.. tvärslocknade efter samtalet och kom på imorse att Linn hade sagt : hallå... ? Tina.. ? .. aja, jag går och lägger mig nu i alla fall ...

naaw.. stackaren hade väntat på att jag skulle komma upp och säga god natt.. men hon fick lägga sig ensam.

Jag hade även glömt att låsa ytterdörren efter mamma när hon åkte till jobbet.. kom på det imorse.

oops..

: )

Jossa var precis in och köpte en tågbiljett av mig :) hihi.. jag bokar mest till företag och kommuner så det är alltid kul att lära sig hur man tar betalt i Rebus av en direkt-kund.
Kul att se dig Jossa!

...

Nu går jag snart på lunch. Ska äta mammas goda lasagne med lite sallad.
Efter jobbet blir det hem och byta om, åka till gymmet, hämta syrran från tåget och åka hem och sova.

Mitt liv är inte så händelserikt just nu. Haha
Over and out



Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, en slagen hjälte? Men att låsa dörren är väl inte det viktigaste här i lilla byn :P

2010-09-28 @ 14:08:24
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0