cuttat barret, inte en dag för sent!

Jo. Emma fick mig att ta steget.
"Tina, det är faktiskt slitet.. Lika bra att du gör det nu innan du åker utomlands, då kommer det slita ännu mer.. med tanke på att du ändå försöker få det att växa ut!"
Jaaja.. och så gick jag ner på gatan och så var det gjort. Salongen låg nere på gatan här bara så det var ju smidigt..
Den där damen i salongen va rätt flink med saxen. Hon klippte inte så mycket på själva längden. Bara rensade bort allt fult.
Bokade ny tid hos henne i oktober också faktiskt, så kan hon gå igenom det igen. Har lärt mig att man tydligen ska kika igenom håret var 8:e vecka. Suck. Sånt som man inte brytt sig i tidigare.
Men vill man att håret ska bli långt så vad gör man? Nästa sommar vill jag ha längre hår så .. : )
-----
Hur som..
Det har regnat idag och både jag och Emma är lediga. Imorgon jobbar jag 8 - 17. Hoppas på en bättre arbetsdag än gårdagen..
Vi tar oss snart en promenad bara lunchen har lagt sig lite.
-----
Cause we are what we choose to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0