Gone baby gone

Stackars Emma har fått komma hem nu. Igår rättare sagt. Hon opererade som sagt bort blindtarmen och även om vet är en vanlig och "enkel" operation är det klart att hon behöver hjälp med vardagliga saker.
Gav henne den goda broccoli-soppan jag gjorde här om dagen. Med kalkon och ägg till. Fan vilken hit!
---
Hur som. Jag tar mitt pick&pack å far idag. 5 veckor med Emma har gått sjukt snabbt. Så hon åker till sin mor på Ljusterö idag för att spendera helgen där med lite sällskap.
Min dag:
Steg #1 Sveavägen
Steg #2 City terminalen
Steg #3 Mas Expressen
Steg #4 Mora Jvstn
Steg #5 MORA
------
Fierza är så jävla bussig att hon kommer och möter mig när jag slutat jobba. Jobbar nu 10-15. Har liksom 3 väskor och en kasse. Så det blir great! Så hinner man säga "hej då" på riktigt till Albano också.
Kommer vara skit dålig på att uppdatera hära nu så ni får la ha det så sjukt gött så ses vi igen!
Kommer inte att blogga från Finland och troligen inte heller ifrån Afrika så.. men nån gång emellan där när jag är i Dalarna.
Ha det!
//under och över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0