kvinnoveckan tar över mitt liv!

Förbannade skit! Nu har jag sovit i över två timmar på soffan. Kroppen gör ont, jag mår illa och är såå trött.
Men det regnar så har inga problem med att jag legat på soffan.

Humöret är dock på topp! Så allt tar den inte över kanske.. bara så att resten är skit :P

Skiter i promenaden ikväll för jag tänker då fan inte ge mig ut i skogarna när det regnar, no way!!

Emma kom nyss hem från Ljusterö också. Helt full.. nej då .. men flummig, trött och helt väck! Såna dagar som Emma gör bäst. hahaha

Nu ska vi laga käk och somna tidigt. Jag börjar 8 imöra och Emma börjar 9.

Min sista arbetsvecka på Apollo, for now. ;)


// öö, ut och över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0