To see the light in everything dark


Min kopp kaffe är godare än än någonsin denna morgon. Kan det ha med PMS att göra? Hahaha, eller så är jag bara en sån 7jävla till livsnjutare just nu;)

Ledig imorgon, känns underbart. Även ledig tisdag. Annars är det bara att jobba sig igenom den sista veckan för att sedan få andas Dala-luft igen på lördagskvällen.
Nästa lördag 17:00 tar jag mina väskor och far hemöver för en liten stund. SOM JAG LÄNGTAT


Saknar min familj så mycket att jag kommer börja gråta när jag kommer hem. Efter mot-och medgåg, saknad och allt vad det är så ska det bli så fruktanvärt underbart att se dom igen. FYFAAAN vad jag är glad!

Idag är det jobb 11-19, långpromenad efter jobbet och imorgon ska det bli en heldag i solen för mig. Lägger mig i humlegården med en bok och bra musik och rör mig int ur fläcken för en lång stund.

Älskar dessa morgnar när jag vaknar tidigare så att man kan njuta av tillvaron och dricka massa kaffe i ensamheten. Det är underbart mysigt faktiskt.

Men nu blir det frulle. Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0