and the weekend is near






Hade en jätte bra dag i skolan. Lyssnade på varandras gruppredovisningar där vi diskuterade två böcker vi hade läst gällande social- och personlig kompetens. Jätte spännande och intressant dag.


Jag har nyss lagat mat. Ugnspannkaka med bacon i med bär och sallad till. Super gott. Inte så inne på det här med pannkakor men jag älskar ugnspannkaka.
Har aldrig riktigt gillat pannkakor.. vet inte varför haha.


Efter skolan gick jag och postade mitt brev som ska gå till Work & Travel. Brevet innehöll passkopia, boknings bekräftelse, visumansökan och betyg från gymnasiet.
När jag postat brevet tog jag en runda till Ica och jag kan lova er att det var smart av mig att ta med min idrottsbag. Fyyyyfan va tungt det blev när jag handlat klart!

Fierza åkte till Göteborg medan jag va till Ica så nu blir jag "ensam hemma" tills på lördag då hon återvänder.
Hoppas du får det bra hemma tjejen och hälsa alla!


Resten av den här veckan har vi självstudier så nu får man vila upp sig och göra klart vad man har påbörjat.
Ikväll blir det att kolla igenom examensarbetet och skriva ett personligt brev.











P e a c e.

Kommentarer
Postat av: Fierza

haha "ensam hemma" my ass ;) saknar dig. kommer hem nu. pallar fan inte haha

2011-02-02 @ 10:12:16
URL: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0