En utvilad söndag

Blev hemma igår. Fick migrän och orkade knappt öppna truten och prata.
Så Fierza, Frida, Sahar och gänget fick gå ut utan mig. Men men .. behövde sömnen antar jag. Skit sliten sen jag var hem och jobbade. Ont i huvudet just nu också men det är inget jämfört med igår. Usch.

Mamma sa igår att jag slapp jobba på lördag för att det blir för mycket. Så fredag natt blire jobb och sen blire annat på lördag, för att sen åka tillbaka på söndag.
Så jag hinner ju med en utgång på tältet hemma :) Ska bli trevligt som attan. Vasaloppet och allt hemma nu så det lär vara en hel del folk och röj.
Ska även fara till FrostAnna kl 9 på lördag för att få lite mer ordning på mitt hår. Jag vill bli mer mörkröd/vinröd eller hur man ska säga. Just nu är jag lite för ljustonig uppe på huvudet och det syns inte alltid att det är lite rött så jag vill ha det mera mörkrött än så som håret är just nu.

Vi får se om vi lörser det :) haha.. 

Nu, plugg!

Kommentarer
Postat av: Fierza

kom hem.

2011-03-01 @ 15:48:30
URL: http://fierza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0