Hallelåja

Har inte orkat sitta vid datorn över huvudtaget. Har sprungit mellan lägenheten och Apollo hela veckan så. Eller pendlat kanske jag ska säga. Inte sprungit. haha


Jag har gymmat också. På Actic (Nautilus) vid Sveavägen. Runt hörnet bara kan man säga.

Så bra och så trevlig personal. Himla kul faktiskt.
I måndags va ett pass som heter "Just Dance" eller nå sånt och det är väl som aerovic och dans med koreografi och kondition. Men! Jag trodde ju passed skulle vara på tisdagen så jag missade det.
Hur som så träna jag inget i måndags men på tisdagen gick jag på yogalates. Yoga och Pilates alltså. Så skönt. Fick sendrag nästan hela tiden. Stretchar ju  ingenting längre så är ju inte så konstigt.
Förrut kunde jag ligga och stretcha på kvällarna när jag kollade tv men .. nej inte nu.

I onsdags gick jag på Bodypump. och i torsdags gick jag på Afro. Fan så kul det är! Pepp som fan nu. Bra det så jag har något för mig. hahha

Man känner av träningen direkt. Det är förvånansvärt sjukt faktiskt. Men bra!

Så nu vet jaf precis vad jag ska träna till veckan:
Måndag - Just Dance
Tisdag - Yogalates
Onsdag - Bodypump
Torsdag - Afro

Fre - Sön tränar jag själv.

Gör faktiskt även minst 50 situps varje morgon också. Haha.. fan ska jag göra annars liksom.
Är jag lika gärna i Stockholm runt hörnet så kan jag lika gärna gå dit och träna en timme och komma hem 21 istället för 20.


Nu ska jag göra hemtentan som ligger över helgen här.

Suck. Alltid något!


Ha en underbar dag alla. Nästa helg anländer jag mora igen på fredagen. Jobbar natt hela helgen så inget festande tyvärr. Men skönt att komma hem ibland ändå. Hälsa på familjen lite och andas lite frisk luft hemifrån.

Löningshelgen i mars kommer jag dock hem och ska umgås med Agge! haha vi har planerat in ledigt från jobb där för att hitta på något så :)


Nej nu så.. peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0