Jordanien Tunisien Indien Afrika

Allt och lite till lockar ju när man jobbar på en av Sveriges tre största researrangörer.. men det är kul att få vara delaktig i vad som sker :)


Det har gått bra hur som helst. Går upp runt 5:30 på morgonen och tar bussen 6:50. Jobbar som sagt 9-17 ungefär och åker sen hem. Är hemma varje kväll runt 19:40.. så, jag har inte så mycket fritid längre, jämfört med tidigare. Men jag trivs med det. Dagarna går fortare och nu känner jag verkligen att jag får utnågot av studierna..

Det är en bra utbildning vi går men har varit lite väl slappt på sista tiden.



Imorgon åker "kostymen" på och så ska jag tydligen börja boka per telefon redan på måndag. En del av mig skriker av panik inombords.. man vill inte boka fel och ställa till med något så.. men dom tror på mig, så varför ska jag tvivla?


Var på Nautilius (eller vad det nu heter) med min handledare idag. FightClub eller nå hette passet. Boxning, armar, mage och mycket annat. Passet var under lunchen. Tror ni mina armar skadade resten av dagen?

Svar: JA! Och det var inte lite... hahaha.



Nej, nu duscha, äta, sova.. och? Jaa dammsuga tydligen.. min rumskamrat har visst fått ett ryck och börjat röja så man lär ju vara delaktig.

Go us.


P E A C E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0