M is for music.. and Martina




Vaknade klockan 9 av att Fierza ringde. Finns det något bättre sätt att vakna på? Haha, min lilla albanska göteborgare.

Tog mig sen en bra frukost, gick en lång promenad i solskenet och har sen donat och fixat sen jag kom tillbaka till lägenheten.

Som ni redan vet: fan va jag funderar, klurar och planerar för framtiden. Jag måste vara under ständigt tempo. Klarar inte av att bara sitta och "vänta" eller att bara sitta av tiden. Måste veta vad jag ska göra när jag kommer tillbaka från Afrika.

Mtv har gått konstant hos mig. Hela dagen. Ja, sen jag kom hem igen alltså.
Tvättat håret har jag också. Sprungit runt i underkläder och raggsockor.
Nu har jag i alla fall kommit så långt att jag har jeans på mig.

Haha jaa jag säger då det..

Klurar på en till tatuering också som jag faktiskt.. troligen.. ska göra. Vi får se..




L o v e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0